2016-10-14

Tellys - I din famn


Den som valde att köpa in och sedan också använda den där fondtapeten var sämst i hela världen. När de ställde upp de fyra skära männen framför den där rövfärgade fonden så måste de ju ha sett att det inte alls fungerade. Med exakt samma färg på bakgrund och dansbandsgubbe smälte allt ihop till en enda smet, till och med den berömda gasen är hudfärgad.

Men det kan också vara ännu värre. Tänk om det var helt avsiktligt? Tänk om omslaget var tänkt att spegla titeln "i din famn", och de fyra gubbarna skulle se ut att vara omfamnade av en stor naken bröstkorg? Det är faktiskt tänkbart. Jag tänker mig i så fall en väldigt stor gubbe som håller dem i knät.



1987.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Är detta en nytändning för bloggen som vi bevittnar? "Akutförbättringar av katastrofala omslag"

Anonym sa...

Värt att notera är att den vackra fondtapeten matchar bakgrundsfärgen i denna bloggen. :)

Anonym sa...

Jo, herr Dryck gör ett bra jobb att matcha bloggens bakgrund med nån temafärg från skivomslaget i den senaste uppdateringen.

Wolfmonkey Pancake sa...

Ha ha ha....omslag nr 2 med nipplarna var ju kung! De borde ha kört med nipplar. Alltid nipplar :-D

Anonym sa...

Jag har svårt med dessa "händerna i fickorna"-bilder. Man vet ju inte vad som försigår i terylenen.Han till vänster verkar riktigt nöjd och det spär på mina varningsklockors klanger.

Anonym sa...

Gnuet i mitten verkar ha tappat kontrollen över mustaschen. Den glider neråt och hotar dölja övre tandrad vilket är OK för min del.

Wolf sa...

Smart val av byxor. Djupa fickor som uppmuntrar en att rekreationsklia pungen utan att nån märker det. Bra att ha på tråkiga fester t.ex.

Toffelpappan sa...

Mannen i mitten, var inte han med i Gert-Jonnys, eller är jag helt fel ute?

Macropod sa...

Jag tyckte faktiskt färgskalan i den här bilden var riktigt cool, däremot inte det övriga.

Anonym sa...


Har Telly (Savalas) själv hoppat av det sjunkande hudskeppet?

Anonym sa...

Ganska snyggt omslag måste jag säga

Sädesbägaren sa...

Jag undrar fan om inte han i mitten varit med Dancemän?