2015-08-18

Norma Lewis - I'm gonna tell him tonight


Ikväll ska jag berätta det för honom.
Ikväll ska jag berätta att jag lider av ett sällsynt svårt fall av skolios.
Under våra år tillsammans har jag lyckats dölja det för honom genom att alltid gå omkring med huvudet nerböjt till knäna eller sitta som på spishällen, men nu känner jag mig mogen att avslöja min hemlighet.

Malaga, 1997. Racingspel var aldrig ett problem i vårt förhållande.
 
Ribersborg, 2006. När vi satt på marken kunde jag vara mig själv.
 
Midsommarkransen, 2012. Långpromenaderna var ett gissel.

Vad förvånad han ska bli!

1987.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen ett nytt inlägg! Och en totalvrickad höjdare dessutom!

Anonym sa...

Nytt grepp. Shoppade foton.

Unknown sa...

Måhända herr dryck själv?

Herr Dryck sa...

Anonym 18.50: Ja, men själva omslagen skulle jag aldrig ändra i photoshop, det skulle gå emot själva idén med bloggen.
Unknown: Nej, det är inte jag. Normas pojkvän på bilderna var inte ens tillfrågad i förväg.

Anonym sa...

Plattan borde haft titeln: Min kramp!!

Wagner sa...

Finns ändå ingen photoshop som kan slå verklighetens skivomslag.

Lars sa...

Haha, långpromenaden är bäst! Mer photoshop!

Buster sa...

Fantastiskt! Ett nytt bottennapp för Den Goda Smaken! Mera!

Pappa Pyr sa...

Folk med skolios skrattar sig upprätta.