2015-07-27

Jermaine Stewart - The word is out


Det händer orimligt mycket i mitt civila liv just nu, och därför är det lite stiltje här. Min årliga loppisturné har dock gått av stapeln som vanligt och inbringat en drös nya katastrofer, så hösten ser härligt mörk ut!

Det är tredje gången Jermaine är med här, och inte fan blir det bättre med tiden. Idag har han klätt ut sig till en svart sopsäck med trädgårdsavfall och skaffat en hopplös lugg.

Titeln tycks vara "The word is out" följt av bacon.

1983.

9 kommentarer:

Petter sa...

Fan vad kung du är, Dryck!

Anonym sa...

Grym kommentar ;) Tänker ofta på dig när jag rotar i skivbackarna på de otaliga loppisar jag besöker och ser det ena eländet efter det andra. Ibland ser jag även vissa alster du kommenterat och känner mig varm av glädje när dina ord bara strömmar in. Tack!

nada sa...

Jag tror att ordet som är ute är "budgettransa".

Wolf sa...

Jag tror Jula har rea på de där sopsäckarna nu.

Wolfmonkey Pancake sa...

Jag lyckas aldrig bli först :-(

Oavsett tyckte killen att slakten av 3 kor var värt det.

KeFor sa...

"... följt av bacon."

Classic! :D

Hel-Robban. sa...

Ett bra exempel på att 80-talet kunde vara väl så smaklöst, dock inte på samma skrattretande och ganska charmiga sätt som decenniet innan.

Wagner sa...

Ingen som kommenterat att galgen är kvar så då gör jag det.

Dr.Kuno sa...

"The word is out...I'm gay!"