2014-10-27

Sonny James - This is the love


– Hej, jag är Sonny. Jag är absolut livsfarlig, och nu tänker jag visa dig vad kärleken är. Jag föreslår att du springer.

Sonnys hår ser ut att klå vilken pälsmössa som helst i värmehållning, rejält stor är den också. Faktum är att om någon hade köpt en mössa som var så stor som Sonnys hår så hade man tyckt att det var att ta i en aning. Fast med en sådan massiv frisyr kan man säkert sova bekvämt var som helst, det måste ju vara som att ha en Tempurkudde fastlimmad kring huvudet. Notera även den udda luggen, det är som en comb-over fast tvärs över pannan.

Sonny (Games?) har dessutom kammat hem två Oscars för Bästa Skägg, det är så absurt tätt att det nästan ser ditmålat ut. Titta noga på det, visst ser det ut som kritstreck? Särskilt det att skägget är så stört tätt ända upp längs hela underläppen gör att det ser ut som att han har gjort en blackface-målning fast nöjt sig med nedre halvan av ansiktet, eller kanske roat sig med att äta Nutella ur en stor bunke utan att använda händerna.

Hur som helst ser det ut som att han inom kort kommer äta upp någon i sin närhet med hull och hår och nyckelknippa. Kanske blir det du, kanske blir det jag, kanske blir det tralala!
Fast troligen du.

1978.

11 kommentarer:

MadameG sa...

Han verkar vara lite vanskapt på det stora hela, inte bara när det gäller håret... För även om han har tjockt hår och även om huvudet är vridet i en konstig vinkel så ser det inte ut som att han har några öron (det högra borde synas/anas i håret, trots fotovinkel) och ögonen är olikstora, näsan ser ut att ha varit knäckt i något barslagsmål för länge sen.... Frågan är vad han döljer i skägget....?? (mer än gårdagens lunch...)

Hel-Robban sa...

Sonny James, fotografen och bildredigeraren har alla oturligt haft en dålig dag här.

Amanda sa...

Skulle tro att det står James? :)

Anonym sa...

Sonny kan ju inte ha varit helt talanglös då klassiska CBS signat honom. Hans leende har dock blivit ett koncept som numera används i presentationen av deltagarna av "Vem vet mest"...le nu så stelt du kan.

Anders P sa...

Han verkade ha en lång skivkarriär utan skägg först, ser jag när jag bildgooglar... :-)

Frågan är vad skägget gjorde för karriären...

Anonym sa...

han ser ut som chuck norris.

Wagner sa...

Det omtalade skägget påminner om min badrumsmatta i sin struktur. Dock har valt en annan färg av orsaker jag inte tänker gå in på.

Anonym sa...

Sorry James - this is NOT love... Frisyren är dessutom så tät att inte ens mjällen fick plats :o

Wolf sa...

Måste vara enda människan vars DNA består av 40% hår-gener. Nåt för läkemedelsindustrin att kolla upp. Kanske ordet flintis snart kan strykas ur ordböckerna.

Matte sa...

Nu även som avatar.... ;)
http://s10.postimg.org/9ll6h8ax1/beard.jpg

Anonym sa...

Åh, "kanske blir det du, kanske blir det jag, kanske blir det trallala" - KLAS KLÄTTERMUS!!!!!