2014-06-19

Robert Wells - Rhapsody in rock part two


Robert Wells och hela Sveriges mysfarbror Tito Beltrán sitter och glassar på var sin bil, i en helt okommenterad reklam för Mitsubishi. Högst obekräftade källor hävdar att Titos bil rivstartade ögonblicket efter att bilden togs, så att han stöp i plattläggningen och bröt kroppen av sig.
Blixten har frätt ut bilden alldeles så att det ser ut som skräp, och nedanför har de klippt in tre bilder som alla visar samma sak.



På baksidan sitter Robert och är 109% innerlig och alla under 60 år kräks i näven.
Konceptet "Rhapsody in rock" har nu fungerat i 25 år, vilket skrämmer mig mer än tankarna på smältande polarisar och bostadsrättsföreningens städdag.

1990.

7 kommentarer:

BackstugeBengt sa...

Redan 1987 undrade jag varför i helvete han inte klippte sig tio år tidigare?

Och jag väntar fortfarande...

Wagner sa...

Undrar om Wells låter omslaget ligga framme under hela julen?

Domen mot tvärhand hög chilenare lämnar så mycket att önska att jag låter bli att kommentera den.

Anonym sa...

Näe, näej, nej, nä, ne, nej. Inte. Försvinn försvinn!

Anonym sa...

Robert Wells frisyr äcklar mig nästan ännu mer än vad rikspeddot Beltran gör.

Anonym sa...

Har han glömt knäppa skjortan eller har han en hudfärgad slips?

Anonym sa...

Denna var ingen höjdare heller.... verkar som de försökt få till någon slags manga-stuk.

http://www.rhapsodyinrock.se/images/phapsody_historik/04/13s.jpg

Anonym sa...

Ska du stava fel till Mitsubishi kan du väl ändå ha vett att skriva "Misubishti", så at det blir lite kul?