2011-10-31

Katastrofala omslag på Fotomässan 2011!

Ärade läsare!
Den 18-20 november kommer jag ställa ut omkring 50 av mina värsta skivomslag, i original, tillsammans med texter på Fotomässan i Stockholm! 20 meter av mässans väggar kommer prydas av katastrofala omslag, inklusive flera skivor som inte visats upp på bloggen.
Bland utställarna kan nämnas Magnus Wennman, Elisabeth Ohlson Wallin, Mattias Klum och HERR DRYCK. Mer än en aning absurt med andra ord.
Det kommer även finnas möjlighet att förhandsboka ett exemplar av min kommande bok!
Mer information om mässan hittar ni här.

Välkomna!

5 kommentarer:

Imperial58 sa...

Roligt!
Jag har inte vågat provlyssna skivan jag vann än, den med Canyons. :)

Jonathan Newton sa...

You So Totally Rock!!

stuhre sa...

Blir det vernissage? Och, ännu viktigare, blir det Dryck?

Janne i Klockrike sa...

Så nu har katstrofala omslag äntligen hamnat i finkulturens domäner !

Från en ängslig till en annan sa...

Och det var så BRA! /Elisabeth R.