2011-09-22

Michael Quatro

Sluta av att piskas faktiskt, det svids!
1980.

7 kommentarer:

EK sa...

Ooh vilka härliga glansiga byxor!

Snowroller sa...

Jag förstår att han bär såna kläder. Hans syster Suzi är ju berömd för tätt åtsittande läderklädsel.

Markus sa...

Michael Quatro liknar Bruno Martelli från Fame (mjukisen tillika pianist och keyboardist).

Anonym sa...

Boooring. Ge oss mer obskyra svenska 70-talsband istället. Inget annat verkar komma i närheten.

Fat Bastard sa...

Kalla mig pervers, men jag blir lite sugen på att skaffa såna brallor....

Anonym sa...

Hans plågsamt bombastiska proggrock är inte ett dugg bättre än omslaget. Är det inte märkligt hur ofta omslaget reflekterar musiken? Jag menar, har inga bra band gjort superfula omslag?

Anonym sa...

Jag dör av skratt av din sida, denna kommentaren gjorde att det brast. HAHA