2011-07-08

Our hero... Pat Cooper

Se, där ligger Pat på köttet.
1968.

29 kommentarer:

Botvid sa...

Jag ser Pat ligga på köttet.

Jag önskar att jag inte hade sett Pat ligga på köttet.

(Apropå något helt annat, har inte inläggen varit feldaterade den senaste tiden? Dagens inlägg är tre veckor gammalt, om man ska tro datumet.)

Michael sa...

Ah, du failade så hårt med det förra omslaget att du kände dig nödd att putta ner det direkt?

Herr Död sa...

I simulerad stereo! Kanske simulerat kött också?

Herr Dryck sa...

Ledsen Michael, jag tappade dig nånstans vid "Det kan vara bra medicin för er bittra, olyckliga människor som inte funnit Jesus än", det känns ytterst svårt att ta till mig det här med mitt failande.
Botvid: de får sina datum från dagen då jag lägger upp bilderna "backstage". Jag har massor av omslag som inte ligger uppe ännu.

Patch sa...

Fantastiskt omslag, jag kan dock inte förstå hur de riktigt tänkte när de bestämde sig för det upplägget. Kan inte du förklara det för mig Hr Dryck?

Och Michael, det är en försvinnande minoritet av jordens befolkning som är intelligenta också.

SWE-X sa...

Vilken aptitlig anrättning! 3 dagar gammal sallat, stinkande salamiskivor och ost som liknar stelnat var. Mums!
Vigselring på fingern, hmm... Undrar hur Pat förklarade sin kroppsodör för Mrs. Cooper...

Maja sa...

Snääääääälla kan du inte analysera den här! http://www.youtube.com/watch?v=yo4glASbEh4&feature=player_embedded#at=70

Anonym sa...

Hörrudu Michael, du kan försöka verka hur tuff du vill, men det är uppenbart att du bara är en liten självgod Jesusfjant. En kristen är inte skadeglad över andras bitterhet och framhäver inte sin egen lycka på andras bekostnad som du gjorde när du kommenterade förra skivomslaget. En mobbande Jesusfjant är fortfarande en mobbare.

Anonym sa...

Han liknar Buddy Holly.

Anonym sa...

Och här finns det ju en ordvits, som ingen kommenterat ännu.
Hero är det italiensk-amerikanska namnet på en macka av sub-typ, dvs baguette med fyllning.

Herr Dryck sa...

Senaste anonyma typen: gött, den hade jag missat!

Maria sa...

Nyss hittat denna blogg och måste säga: Underbara bilder och fantastiska texter! Har inte tittat igenom allt men det måste väl bara finnas något omslag från familjen Wrambjers eller så hade de bara otroligt hemska postrars som etsats sig fast i mitt minne för evigt.

X-pert sa...

Nu börjar det likna nåt. Så här ska så klart ett omslag se ut.
Rejäla kravallglasögon. Denna modell lär klara 1 kg C4 på 1 m avstånd.
Hans vänstra hand liksom svävar. Är det ett trickfoto tror ni?
Apropos "Wedding", jämför Cheech & Chong's Wedding album.

Anonym sa...

Haha du e så jävla rolig! Hittade dig av en slump, tack för mkt underhållande läsning!

Markus sa...

Jag tror Pat vill skryta med sin specialdesignade säng inklusive specialtillverkade täcke.

Inte många som har ett sådant!

Jan sa...

Jag tappar genast aptiten

Linn sa...

Heey! Dags för en update, Herr Dryck!

Michael sa...

Ojoj, titta alla barn vilken genombitter anonym ateist som kravlade fram från inunder sin sten 1 Aug @01:13. Om du inte tror på en högre makt utan lever i den narcissistiska villfarelsen att du själv är skapelsens krona är du enligt min mening värdelösare än en rännstens-spya morgonen efter ett Pride-rally. Gud älskar dig förstås ändå, eftersom du är Hans barn vare sig du vill eller inte - men för den skull behöver inte jag göra det. En ateist har i mina ögon inget människovärde.

Herr Dryck sa...

Linn: jag är på fel ort och har inte tid, det var därför jag slängde upp två omslag direkt innan jag stack. Snart ska det vara igång som vanligt igen. Michael: jag tog bort ditt meddelande för någon vecka sen eller vad det var, det kändes så uppenbart att du bara ville provocera och trolla efter anonym-bråk. Men eftersom du nu upptäckt att meddelandet var borta och faktiskt gått in och skrivit exakt samma sak en gång till (!) tycker jag det kan få vara kvar. Det är uppenbarligen viktigt för dig att få detta sagt. Ni som läser detta kan faktiskt ta och läsa Michaels senaste inlägg en gång till. Känn efter och begrunda; kanske känns det alldeles klokt och riktigt.

Michael sa...

Bespara mig dina utropstecken, herr Dryck. Allt jag gjorde för att få tillbaka texten var högerklick-vänsterklick. Du har uppenbarligen inte hört talas om Firefox-tillägget Lazarus Form Recovery. Jag kan verkligen rekommendera det:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/lazarus-form-recovery/

Fat Bastard sa...

Du är lite tröttsam Michael.

Anonym sa...

På sätt och vis kunde man nu nästan tro att Michael är Herr Drycks alter-ego. Frågan är bara vem är Jekyll och vem är Hyde?

Anonym sa...

Snälla Michael, lägg ner nu.

En annan Michael sa...

Underbar blogg! Fortsätt i samma stil!

Anonym sa...

Bäste Herr Dryck, jag skriver för att uppmana dig att ge ut en bok! Mitt liv skulle helt klart guldkantas avsevärt plus att du förmodligen skulle bli rik som ett troll! Är så less på att läsa på nätet med din blogg ger mig inget val. En bok eller en bokserie skulle göra succé! Kom igen nu! Allt är ju i princip redan klart!

Slutligen, ett översvallande tack till dig, din penna´och din hjärna! Må väl! // Lena-Olivia

Anonym sa...

Haha! Läste just de övriga kommentarerna och måste även tacka Michael för förstaklassig humor! - "En ateist har i mina ögon inget människovärde." Hehe, så vidsynt och ödmjukt av dig! Världsklass! =)// Lena-Olivia

Michael sa...

Vari ligger humorn?

"We hold these truths to be self-evident, that all men are [...] endowed by their Creator with certain unalienable Rights"

Tror man inte på en Skapare kan man i konsekvensens namn följaktligen heller icke åtnjuta de rättigheter denna Skapare givit. Det borde väl vara simpelt nog att förstå för alla och envar. Men det är klart, ateister är ju inte kända för att vara intelligenta.

Herr Dryck sa...

Lena-Olivia: Det har varit på gång flera gånger, men varje gång har förlagen hoppat av i sista stund.

Botvid sa...

@Michael: Om du var stark i din tro, skulle du inte behöva intala dig själv att ateister är bittra och olyckliga.