2008-03-01

The 3 Rockies - Stop wasting your time

 
Han i mitten klär av sig, han till höger spänner sin biceps och den vänstre har hittat på en egen dans. En intressant detalj är att The 3 Rockies består av just tre mörkhyade män, men ingenting säger att det faktiskt är deras muskulösa överkroppar som figurerar på omslagets framsida eftersom deras ansikten är dolda. Däremot ser vi de tre männens anleten på baksidan, men då är de påklädda från halsen och ner istället.

Vi kan bara gissa. Antingen är det inte deras kroppar, att dölja sitt ansikte är ett dumt sätt att skryta med sina muskler på. Eller också tycker de mycket om olja och varandras kroppar.

1984.

13 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Men jag tror jag dööööööööööör! Vad ÄR detta? Det ser ut som en interiör från nåt slakteri. Hängmörat för hela slanten!

Daniel sa...

GAY !!!

Bim H-D sa...

Hm, tror jag har lyckats missa denna, ja... och är nog rätt glad för det dessutom, hm... inget fel på muskler, men detta? öhhh... Finner inte ens ord!!!
Må så gott, om det går efter den bilden, hm...

Nemo sa...

Om man viker upp omslaget, så finns det ett foto; en tappad tvål på ett klinkergolv...

Carl sa...

Yikes, vilken smaklös bild! Ska man ha nakna kroppar ska man väl åtminstone se ansiktet. Nu blir det som en sa bara en interiör från ett slakteri. Men 80-talet hade då en annan taktlöshet än 70-talet.

Anonym sa...

Snälla, fler dansband!
Jag har inte kunnat sluta skratta åt
Christers "Som en sommarvind" på två veckor....

obergo sa...

Jag tror att BWO kommer att ta starkt intryck avv detta omslag. Har tjuvkikat på deras näst CD omslag. Det ser bra ut

Vanja sa...

Jag tycker det är bra taskigt av killen till höger att ladda upp ett slag på sin kompis haka när den stackaren är intrasslad i sitt sexiga linne.
Fast å andra sidan, vad vet jag? Ju mer jag tittar på bilden får jag en känsla av att man borde lämna de tre herrarna i fred och låta dem ha sitt privatliv för sig själva...

Jan Jävulbock sa...

Det här får mig att tänka på kött - framför allt då rökat fläsk.

Anonym sa...

upprörande äckligt. hade de gjort ett motsvarande omslag med damer, hade det blivit stoppat och total-censurerat.

La Bobsan sa...

Hm, gay eller inte: osmakligt var det ändå!

Stefan sa...

Bara jag som störs klart mest av vänsterhanden på högra killen? Ser ut som han har greppet redo för att börja tillfredsställa killen i mitten...

Bengt sa...

Och på han till vänster går det knappt att se vad som är vad, är det fram eller baksidan på honom? Och det ser ut som ett foster eller alien på armen som har "ansiktet" snett bakåt till vänster...