2007-12-15

Inger Heinerborg - Ingen titel



Go Inger! Go Inger!

1982.

29 kommentarer:

Bea sa...

För det första, HON ÄR GIFT?! Jösses. För det andra, varför har hon försökt kränga av sig armbandet och lämnat det kvar på det stället där det tog stopp, fastän man till och med ser spännet, där hon lätt som en plätt hade kunnat knäppa upp det, på bilden?!

http://rimbloggen.webblogg.se sa...

Klart att hon är gift. Detta är ju Kristi Brud! Iförd konfirmationskläder.

Carl sa...

Kollade upp henne. Hon körde tydligen det religiösa stuket. Körade visst bakom alla dom där stora i den branschen. Ser bra ut som omslag trots 25 år på nacken.

Daniel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Comvidare sa...

Tycker väl egentligen inte att omslaget är så anskrämligt. Kunde ha varit riktigt OK om Inger hade visat nån form av utstråling. Hon ler, men det ser bara stelt ut. Som om leendet har fastnat. Som om om inser att Gud inte finns men försöker hålla masken.

Herr Dryck sa...

Det kan jag inte hålla med om över huvud taget. Titta på tyget i bakgrunden, blomman, spetsdetaljerna på klänningen, frisyrens volym, färgerna som är så MILDA att det gör ont, bristen på kontrast i bilden och BLOMMAN. Det är minst sagt anskrämligt i mina ögon. Det är otäckt.

Mange sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Daniel sa...

Kom just på en sak: detta är ju ett JÄTTE-PORRIGT omlag!! Blomman ska naturligtvis symbolisera hennes sköte!! Det fullkomligen OSAR sex om detta omslag!

Hon bjuder ut sig till allmän beskådan, fläker ut sig så det skvätter om det! "Kom och ta för er grabbar", liksom ropar hon till en!

Comvidare sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Kai sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Johnny Balle sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fredrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fredrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lovisa K sa...

Jag tycker hon är fin.

Anonym sa...

Asså nu sitter ni bara och försöker hitta en massa fel i den här bilden. Jag blir så förbannad att jag måste ta och risa era elaka kommentarer:

jag börjar med Mr.M:s kommentar:
HUR NOGA HAR DU GRANSKAT BILDEN EGENTLIGEN. Vad fasen kan du ha gjort för att ha fått så dålig fantasi? tänderna är i så utmärkt skick det bara går enligt mig

och Daniel. Vad menar du egentligen med dina kommentarer. jag skulle upskatta att du tittar dig i spegeln först innan du påstår att alla kristna är så uselt fula. och det där med att skivan skulle osa porr. den kommentaren kunde du väl hålla för dig själv SNÄLLA NÅN!.

och den där herr dryck måste verkligen ha levat upp till sitt smeknamn när han valde ut den här skivan. han var väl så full och uttråkad att han gick till närmaste loppis och köpte en skiva på måfå och lagt ut den utan någon kommentar förutom att bilden talade för sig själv och att han inte hade tid att skriva någon kommentar till den. yeah sure! alla säger att dom inte har tid när dom är fyllesjuka

nä jag håller med Lovisa K
HON ÄR FIN

till sist säger jag bara: dracula-gadd, plattbröstad och tom i blicken, WHAT A BAD FANTASY

Jan Jävulbock sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Ing. Nilsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jan Jävulbock sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Herr Dryck sa...

Snabbt svar till den anonyma gnällspiken:
1. Jag har inte med ett ord kritiserat hennes utseende.
2. Jag har haft skivan i min ägo i flera år.
3. Jag dricker inte.
Din kommentar avslöjar långt mer om dig än det du kritiserar.

Blopa sa...

Jag tycker väl att det är ett ganska ordinärt dåligt omslag. En intressant uppgift är dock att hon var stand-in för Agnetha i ABBA, då som ogift under namnet Inger Brundin. Det finns flera klipp på Youtube bl.a. http://www.youtube.com/watch?v=LQO8yzfSmWo Kopiera in det och kolla.

Anonym sa...

Tänk att folk fortfarande har koll på henne, detta är min mor. Hittade denna blogg av en slump. Hon gick tragiskt bort i cancer, i början av 90-talet.
Tycker nog att ni är lite väl taskiga mot henne ;)

Bajs-Lasse sa...

Jo, visst är det Klistrige Brud.

Anonym sa...

Inger Heinerborg dog långt innan ni började skriva dessa oförskämdheter.
Hon var gift med en arbetskamrat till mig och han var verkligen ingen kvinnomisshandlare. (Med syfte på era kommentarer till hennes tänder).

Vad skriver ni för skit? Vare sig hon är i livet eller inte, så uttrycker man sig inte som ni gör.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Ofta säger ett uttalande mest om den som gör uttalandet. Man kan tycka vad man vill om omslaget, men när det går över till hat, blir tyckandet oprofessionellt. Hur mår egentligen en människa som spyr ut sitt hat på detta sätt? Alla vi som kände Inger vet att hon var en underbar människa med en fantastisk sångröst.

Anonym sa...

Hittade också hit av en slump. Skäms på er alla som skrivit elakheter. Ingers barn är alldeles underbara. Inger dog för många år sedan men för mig, som känner barnen, känns det hemskt att läsa.

Tycker att omslaget är helt OK för att vara för länge sedan och Inger är vacker på bilden.

Herr Dryck sa...

Jag har rensat upp bland kommentarerna och tagit bort de mest osmakliga.

Anonym sa...

Hej Anonym ! Har helt nyss (hittat hit).. Har mött samma otrevliga påhopp mot mina anhöriga som Du,och undrar varför folk är elaka mot dem de inte känner.. Jag saknarden Väckele som vi fick vara med om på 60-70-talen,då Din morfar och mamma var verksamma i Pingströrelsen. En underbar tid fylld av Glädje. Önskar Dig m.fl. en fin tid framöver !!

Kristina sa...

Tack ! Det finns fler dumma kommentarer kvar. Fegt att folk skriver så anonymt och visar hur dåligt mår i sitt hjärta,istället för att söka hjälp. Vi "gamla" Pingstvänner vet hur trevligt det var med Heinerborgs och de andra Guds tjänare som ville väl. Hälsning från en halmstadbo