2007-06-20

Kellox - Du och jag / Det känns rätt-

 
Nej, det gör det inte! Det känns inte rätt någonstans i helvetet att spendera kvalitetstid tillsammans med sex lastbilschaufförer i någon sorts hotell-lobby inredd med väntrumsmöbler. Har de tagit namnet från frukostflingans fader och kört dansbandsstavning på det?

Jag älskar koftan som gubben på huk har på sig, den är så härligt Sälensemester-91. Mannen längst till vänster missade kameran helt, han som sitter andra från höger (på huk på en mur once again) är jättefull och bredvid honom står den dömde mördaren Richard Flinga.

1987.

16 kommentarer:

Petter sa...

Är det månne porten till helvetet i bakgrunden?

Anonym sa...

Saknar de roliga och detaljerade kommentarerna om varje person som tidigare i bloggen!

Anonym sa...

Jag tycker de senaste omslagen har varit ganska medelmåttiga, kommentarerna likaså. Börjar herr dryck tappa stinget? Har han slut på hiskeliga omslag?

Herr Dryck sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Herr Dryck sa...

Jag har många kvar! Några av de fösta jag lade upp var mer uppenbart katastrofala, de senare kräver en lite mer uppmärksam åskådare. Att kommentarerna varit mer kortfattade än förut beror på tidsbrist. Jag är inte beroende av besökare och rättar mig därför inte heller efter önskemål. Love it or leave it!

Anonym sa...

Snälla Dryck, inte bli sur nu. Vi älskar dina insiktsfulla och roliga personbeskrivningar och ber dig endast ödmjukt att ta dig mer tid - ty det förhöjer våra tråkiga arbetsdagar! Du rockar!

Anonym sa...

Det roligaste är deras ansiktsutryck. Från vänster:

- Konferensknullare
- IQ-befriad
- Mysglad
- "Fortfarande full sen igår"
- Sexuell frustrerad
- "Gillar inte att ställa upp på bild, men OK för den här gången"

Anonym sa...

Tycker tvärtom att kommentarerna blir bättre - "den dömde mördaren" t.ex.

Petter sa...

Ja, vem skulle inte vilja åka på semester till Sälen med Kiefer Sutherland.

The Pale Green Woman sa...

Jag dör!! FNISS!!!!

Anonym sa...

Jag känner igen miljön där bilden är tagen.
Det är från Sunne Spa Hotell.

Anonym sa...

HAHA!
Är det inte herr Christer Pettersson som står längst till höger?

Martin sa...

DU är en killer! Så träffsäkert,välformulerat och genialiskt!

sälen -92 haha sjukt bra!

den här och den andra med på huk på sten(ormskinnsfiolspelaren) är mina favoriter!

ska börja länka ut dig så fler får ta del

Anonym sa...

snubben på golvet ser ut som en fet Donald Sutherland, därmed inte sagt att han ser ut som Kiefer..

Anonym sa...

Gisses då.. å jag som känner hela bunten...*s

Ser bättre ut i dagens ljus....

Anonym sa...

Åtminstone är det väldigt skönt att få veta vad Lars Leijonborg, längst ut till vänster, hade för sig innan han gavsig på politik...